Szolgáltatási feltételekTapétaTrend
Tapéta webáruház, ahol több ezer tapéta, fali poszter, falmatrica közül válogathatsz a gyermek tapétától a luxus tapétákig

Általános Szerződési Feltételek, továbbiakban ÁSZF

 

Nagyon örülünk, hogy webáruházunkban üdvözölhetjük. Amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni internetes áruházunknak, kérjük, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket. Az ÁSZF elolvasásával és elfogadásával Ön kijelenti, hogy minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Ez a dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, mint az eseti megrendelésekkel létrejövő szerződéseket szabályzó, állandó keretfeltétel rendszer, magatartási kódexre nem utal. A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén az alábbi elérhetőségeinken állunk szívesen rendelkezésére. Jelen ÁSZF folyamatosan elérhető a következő weboldalról: http://tapetatrend.hu/aszf vagy http://tapétatrend.hu/aszf.

 

A webáruház üzemeltetőjének (továbbiakban Szolgáltató) adatai:

 

Hivatalos megnevezés:    Tapéta Trend Betéti Társaság
Cég rövidített elnevezése:    Tapéta Trend Bt.

Cég székhely:    1173 Budapest Egészségház utca 14. 3. em. 6.

Cégjegyzékszám:    01-06-790488

Bejegyző Bíróság neve: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága

Adóigazgatási szám:    25513035-1-42

Közösségi adószám:    HU25513035
Bankszámlaszám:   12011739-01550480-00100008   Raiffeisen Bank Zrt.
Swift (BIC) kód:   UBRTHUHB
IBAN szám:   HU70-12011739-01550480-00100008

Webáruház domain: http://tapetatrend.hu, http://tapétatrend.hu

Elektronikus levelezési cím: info@tapetatrend.hu

Kapcsolattartó: Tóth Krisztina

Telefonszáma: 06-70-6000-591

Ügyfélszolgálat elérhetősége: hétköznap 10:00-18:00 óráig

 

Szállítási partnerek megnevezése: GLS futárszolgálat

Megrendelések teljesítésének átlagos ideje: készleten lévő termék esetében 3-4 munkanap, a más országból rendelt termék esetében 10-21 munkanap

 

Tárhely szolgáltató:

DoclerNet Hosting Kft.

1101 Budapest, Expo tér 5-7.

 

A szerződés nyelve: magyar

Jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

 

 A jelen Szabályzat 2016. 03. hó 21. nap napjától érvényes és visszavonásig hatályban marad. Jelen Szabályzatot jogosult a Szolgáltató egyoldalúan módosítani. A módosításokat a Szolgáltató saját weboldalán közzéteszi. A közzétételt követően ezek a módosítások lépnek életbe.

 

1)      A szerződés tárgya:

 

A szerződés tárgya a Tapéta Trend Bt. webáruházában található árucikkek (tapéta, poszter, fali panel, ragasztók és egyéb lakberendezési kiegészítők). A termékek tulajdonságait, jellemzőit az árucikkhez tartozó adatlapon találja meg. A termékekről készült képek nem minden esetben adják vissza a valós színt, illetve tapéták esetében a struktúrát.

Amennyiben olyan terméket vásárolna, ami az adott pillanatban nincs készleten a gyártónál és a tervezett gyártási idő miatt, nem beszerezhető a megadott szállítási határidőn belül, ez esetben igényéről rendelést adhat le, amint lehetőségünk nyílik rá, felvesszük Önnel a kapcsolatot a megadott telefonszámon vagy e-mailen és tájékoztatjuk a gyártás pontos időpontjáról. Ön a tájékoztatás után eldöntheti, hogy megvárja-e a gyártási idő utáni szállítást vagy vissza kéri a vásárlási összeget, amelyet 3 munkanapon belül visszautalunk Önnek. Felhívjuk a figyelmét, hogy késedelmes gyártói szállításból eredő károkért felelősséget nem tudunk vállalni. A megadott szállítási idők rajtunk kívül álló okok miatt változhatnak! Ezen problémákról lehető legkorábban tájékoztatjuk a megrendelőinket

2)      A megrendelés lépései:

 

 

  1. Weboldalunkon lehetősége van regisztráció nélkül is vásárolni.  Amennyiben szeretne regisztrálni oldalunkra,  kérem válassza a nyitóoldal jobb felső sarkában található "Regisztráció" menüpontot,  ahol kérjük töltse ki a regisztrációs űrlapunkat. Ezután e-mailben megküldjük Önnek az aktiváló linket, amelyre kattintva, a regisztrációs folyamat befejeződik.
  2. A kívánt terméket tegye a kosarába, amennyiben további terméket szeretne vásárolni, válassza a „Tovább vásárolok„ opciót, illetve a „Kosár megtekintése” gombra kattintva megtekintheti annak tartalmát.
  3. Ha egyes kosárba rakott terméket törölni szeretne, vagy változtatni a kosárba tett mennyiségen, akkor a „Kosár” ikonra kattintva, megjelenik a kosarában lévő termékek listája. A jobb felső sarokban lévő „ Kosár tartalmának megjelenítése” gombra kattintva, megjelenik a részletes tartalom, ahol a termék mennyisége mellett lévő "Törlés" gombra kattintva eltávolíthatja, vagy  a "Frissítés" gombra kattintva módosíthatja a mennyiséget.
  4. Ellenőrizze a kosarába tett terméket/termékeket, azok mennyiségét, majd válassza ki a szállítási, fizetési módot és végül a „Megrendelés megerősítése” gombra kattintva végezze el a vásárlás véglegesítését.
  5. Az elküldött rendeléséről a rendszer egy automatikus e-mailben tájékoztatja.  
    Ha nem kap visszaigazolást rendeléséről 24 órán belül, és a SPAM-ek között sem találja,  kérem vegye fel velünk a kapcsolatot az alábbi elérhetőségeink valamelyikén:
  • Telefonszám: +36-70-600-0591,
  • E-mail: info@tapetatrend.hu

3)      Árak

Webáruházunkban közétett árak bruttó árak, amely tartalmazza az általános forgalmi adót. A vételár nem változik meg a rendelés leadása és a termék kézhezvétele közötti időszakban, minden esetben azt az árat fizeti meg a Vevő, amelyen a rendelését leadta. Fontos, hogy a termékek ára  nem tartalmazza a kiszállítás költségét.

4)      A megrendelés feldolgozása

A webáruházunkon keresztül leadott megrendelések feldolgozása nyitvatartási időben történik (Munkanapokon: Hétfőtől - Péntekig 10:00-18:00-ig). A vásárlók ezen időintervallumon kívül is leadhatják a megrendeléseiket, amelyet a következő munkanapon feldolgozunk.

A megrendelés feldolgozását követően, vásárlóink a várható szállítási időt tartalmazó visszaigazoló   e-mailt kapnak, amely tartalmazza a megrendeléshez tartozó előleg proforma számláját.

Módosítani illetve a megrendelését törölni 48 órán belül van lehetősége a vásárlónak. Ezt kérjük haladéktalanul jelezni az alábbi elérhetőségünk egyikén: info@tapetatrend.hu vagy a 06-70-600-0591 telefonszámon.  

5)      Szállítással kapcsolatos információk

 

Szállítási határidő:

A webáruházunkban kiválasztott és megrendelt termékek a termék adatlapon feltüntetett szállítási határidőn belül jutnak el a Vásárlóhoz. A szállítási határidő, raktárkészlet függvényében 10-21 munkanap. A gyártónál készleten lévő termékek esetében pedig 3-4 munkanap, raktárkészlettől függően. Az esetleges készlethiányról a lehető legrövidebb időn belül tájékoztatjuk a vásárlóinkat. Amennyiben a megrendelés visszaigazolásakor, mégsem tudja megvárni a 10-21 munkanapot, úgy lehetőség van gyorspostázásra (3-5 nap), melynek költsége iránt érdeklődjön az alábbi email címen: info@tapetatrend.hu.

Amennyiben olyan terméket vásárolna, ami az adott pillanatban nincs készleten a gyártónál és a tervezett gyártási idő miatt, nem beszerezhető a megadott szállítási határidőn belül, ez esetben igényéről rendelést adhat le, amint lehetőségünk nyílik rá, felvesszük Önnel a kapcsolatot a megadott telefonszámon vagy e-mailen és tájékoztatjuk a gyártás pontos időpontjáról. Ön a tájékoztatás után eldöntheti, hogy megvárja-e a gyártási idő utáni szállítást vagy vissza kéri a vásárlási összeget, amelyet 3 munkanapon belül visszautalunk Önnek. Felhívjuk a figyelmét, hogy késedelmes gyártói szállításból eredő károkért felelősséget nem tudunk vállalni. A megadott szállítási idők rajtunk kívül álló okok miatt változhatnak! Ezen problémákról lehető legkorábban tájékoztatjuk a megrendelőinket

Áruátvétel:

  • Személyes átvétel: 1173 Budapest Ferihegyi út 82. szám alatt, előre egyeztet időpontban.

Kizárólag átvételi pontként működik. Ezen a címen a tapéták előzetes megtekintésére nincs lehetőség. A vásárló köteles a személyes átvétel időpontjában a csomag sértetlenségét ellenőrizni. Sérült csomagolás esetén a hibát a helyszínen jegyzőkönyvben kell rögzíteni. 

  • Házhoz szállítás: munkanapokon hétfőtől-péntekig 8:00-17:00-ig GLS futárszolgálattal, ez esetben a csomagfeladásról email útján értesítjük, illetve csatoljuk a GLS  csomagkövető kódot is. Csomagolási költséget nem számolunk fel. A vásárló hibájából meghiúsult kézbesítés miatti újraküldés költségei a vásárlót terhelik.

 

Az átvételkor a Vevő köteles megvizsgálni, hogy a termék sérülésmentes-e. Amennyiben sérülést tapasztal a csomagoláson, illetve a terméken, úgy kérje a kézbesítőtől a jegyzőkönyv felvételét, mivel a termék átvételével, illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával, a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik. Ezt követően a Vásárló kizárólag elállási jogával élhet, ezért a kiszállítást végző személy távozása után, a felmerülő mennyiségi, illetve minőségi reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

6)      Lehetséges fizetési módok

 

  • Banki átutalás (előre utalás) a rendelés leadását követően e-mailban értesítjük az utalás részleteiről
  • Személyesen, készpénzben az áru átvételével egyidejűleg (utánvétel)

 

7)      Adatok módosítása, törlése

Regisztrált adatait elektronikus formában tároljuk mindaddig, amíg Ön azt nem törölteti. Amennyiben szeretné adatainak törlését, kérem írja jelezze nekünk e-mailben: info@tapetatrend.hu címre elküldve. A tárgysorba írja be: Adattörlési kérelem.

8)      Elállási jog


A Vásárló a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján jogosult az áru átvételét követő 14 napon belül indokolás nélkül elállni a vásárlástól, abban az esetben, ha a termékek bontatlan csomagolásban, és kifogástalan állapotban kerülnek visszaszállításra. Ebben az esetben Szolgáltató köteles a Vásárló által kifizetett teljes összeget haladéktalanul, de legkésőbb a Vásárló elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatéríteni.


Az elállási jog gyakorlásának menete:


Ha a Vásárló élni kíván az elállási joggal, úgy köteles az elállási szándékát tartalmazó elállási nyilatkozatot az alábbi elérhetőségek egyikére elküldeni:

  • Postázásai cím: 1173 Budapest, Ferihegyi út 82. 5. em. 32.
  • Email cím:  info@tapetatrend.hu

Vásárló határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a termék kézhezvételétől számított 14. nap lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát.

Írásban történő elállás esetén elég csak az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 napon belül. Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, email esetén annak a küldési idejét vesszük figyelembe. A Vásárló elállás esetén köteles a megrendelt terméket a Tapéta Trend Bt. címére késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket.

A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. Az utánvéttel visszaküldött csomagot a Szolgáltatónak nem áll módjában átvenni. A termék visszaküldésének költségén kívül az elállás kapcsán a Vásárlót semmilyen más költség nem terheli. A Szolgáltató jogosult a Vásárló által kifizetett teljes összeg visszafizetését mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy a Vásárló nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte. A Szolgáltató a visszatérítéskor az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal megegyező fizetési módot alkalmaz, kivéve, ha a Vásárló más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja.

A Vásárló csak a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel. A Vásárlót terheli annak bizonyítása, hogy az elállási jogot a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-ban meghatározottak szerint gyakorolja.

A Szolgáltató követelheti a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenés illetve ésszerű költségeinek megtérítését.

A Vásárlót megillető elállási és felmondási jog alól kivételek

29. § (1) A fogyasztó nem gyakorolhatja a 20. § szerinti jogát

a) a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;

b) olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, a 20. § (2) bekezdésében meghatározott határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;

c) olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;

d) romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;

e) olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;

f) olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;

9)      Termékszavatosság

A Vásárló hibás termék vásárlása esetén élhet a termékszavatosság jogával. Ebben az esetben a hibás termék kijavítását, vagy annak cseréjét kérheti. Egy termék akkor minősül hibásnak, ha nem felel meg a minőségi követelményeknek, vagy nem teljesíti a gyártó által garantált feltételeket. Termékszavatosságot a vásárlástól számított két éven belül lehet érvényesíteni. A gyártó mentesülhet a szavatosság alól, ha a hiba a vásárlás időpontjában nem volt felismerhető.

10)   Kellékszavatosság

A webáruház hibás teljesítése során a Vásárló kellékszavatosságot érvényesíthet. A Vevő kérheti a termék kijavítását vagy cseréjét, kivéve, ha a kijavítás vagy kicserélés lehetetlen, vagy ha az a Szolgáltató számára aránytalan többletköltséggel járna. Ha a Vevő a kijavítást, vagy a kicserélést nem kérte, arányos árleszállítást igényelhet, a terméket a Szolgáltató költségére kijavíthatja, illetve kijavíttathatja, vagy elállhat a szerződéstől, ha a kijavítást vagy kicserélést a Szolgáltató nem vállalta, nem tudta elvégezni, vagy ha a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt.  Ha ezek közül egyik sem megfelelő, a Fogyasztó elállhat a vásárlási szerződéstől. A Vevő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de legkésőbb a hiba felfedezésétől számított 2 hónapon belül közölni. A Vevő a szerződés teljesítésétől számított két éven belül érvényesítheti a kellékszavatossági igényét a vállalkozással szemben. A teljesítéstől számított 6 hónapon belül a Vevőnek kellékszavatossági igénye érvényesítéséhez a hiba leírásán, a számla megküldésén túl nincs egyéb feladata. A 6 hónap letelte után már azt is bizonyítani kell, hogy a hiba már a vásárlás időpontjában (azaz a teljesítéskor) is fennállt.

11)   Jótállás

Azon termékekre, melyek jótállásra kötelezettek, cégünk 1 év jótállást vállal. A jótállás érvényesítéséhez szükségünk van az eredeti számlára, vagy annak másolatára. A Vevő a jótállási igényét a szerződés teljesítésétől számított 1 éven belül érvényesítheti. A Szolgáltató a jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Ugyanazon hiba miatt a Vevő kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. A Vásárlót a jótállásból fakadó jogok a termék-és kellékszavatosság fejezetekben leírt jogosultságoktól függetlenül megilletik.

12)  Panaszkezelés 

Webáruházunk célja, hogy a vevői igényeket maximálisan kiszolgáljuk. Amennyiben panasza lenne az áruház bármely termékével, vagy szolgáltatásával szemben, úgy panaszbejelentéssel élhet, amit írásban, levélként vagy e-mailben tehet meg az alábbi elérhetőségeinken:

  • Postázásai cím: 1173 Budapest, Ferihegyi út 82. 5. em. 32.
  • Email cím:  info@tapetatrend.hu

A beérkezett panaszt 30 naptári napon belül kivizsgáljuk. A panaszról jegyzőkönyvet veszünk fel, melynek az egyik példányát a vevő rendelkezésére bocsájtjuk. Az el nem intézett vásárlói panaszával esetleges jogvitával fordulhat a fogyasztóvédelmi felügyelethez vagy az illetékes békéltető testülethez. 

Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság

Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.
Levelezési cím: 1428 Budapest, PF: 20.
Központi telefonszám: +36 1 459 4800
Faxszám: +36 1 210 4677
E-mail: nfh@nfh.hu

Jelen szerződéssel kapcsolatos olyan nézeteltéréseket, melyeket nem sikerül egymás között elfogadhatóan rendeznünk és jogi vitába torkoll, úgy a felek a Budai Kerületi Központi Bíróság kizárólagos illetékességét kötik ki.

13)  Adatvédelmi nyilatkozat

A Szolgáltató vállalja, hogy a Felhasználó által rendelkezésre bocsátott személyes adatokat információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény mindenkor hatályos rendelkezéseit betartva jár el, és a jelen Nyilatkozatnak megfelelően kezeli. A tapetatrend.hu használatával a Felhasználó elfogadja az adatvédelmi nyilatkozatot, és biztosítja, hogy az általa megadott adatok a saját, valós adatai.

Kezelt adatok köre:

  • Név (vezetéknév és keresztnév),
  • E-mail cím,
  • Telefonszám,
  • Számlázási cím
  • Szállítási cím (amennyiben a számlázási címtől eltér)

Webáruházunk a  fent megadott adatokat a megrendelés teljesítése, esetleges reklamáció vagy az alábbi célokra használhatja fel:

  • hírlevelek küldése, tájékoztatás az akciókról

A megadott személyes adatokat ezeken kívül más célokra nem használjuk fel.

Adattovábbítás:

A webáruházunk vállalja, hogy a tudomására jutott adatokat harmadik fél részére nem adja tovább. Kivételt képez ez alól a szállítást végző cég, melynek a sikeres kézbestés miatt szüksége van a megadott adatokra, illetve a fizetésért felelős partnereink.

Adattárolás:

 A webáruház a megadott adatokat mindaddig tárolja, amíg annak törlését a Felhasználó külön nem kéri. Hírlevél esetén is biztosítjuk a szolgáltatásról való leiratkozás lehetőségét.

Vélemény alkotás:

A Vásárlónak lehetősége van a webáruház szolgáltatásainak, illetve az ott vásárolt termékek véleményezésére, amelyet írásban küldhet el részünkre. Ezeket a véleményeket az alábbi email címre várjuk:  info@tapetatrend.hu. A felhasználó ezzel hozzájárul, hogy a webáruház az áltata közölt véleményt az oldalon feltüntesse.


Rólunk  |  Kapcsolat

Tapéta Trend Facebook

Rólunk

Cégünk alapötletét a felújítások alatt tapasztalt tanácstalanság adta. Aki átment már felújításon, tudja miről beszélünk. Azért alkottuk meg tapéta webáruházunkat, hogy megkönnyítsük számotokra a tapétaválasztás folyamatát. Szeretnénk mindenki számára, aki elbizonytalanodik elérhetővé tenni a lakberendezési tanácsadást, illetve ötleteket, inspirációt adni azok számára, akik hozzánk hasonlóan szeretik a kreatív, ötletes megoldásokat.

Kapcsolat

  • 1173 Budapest, Egészségház utca 14. 3.em./6
  • +36 70 600 0591

Kosár

 x 
A kosár üres